Saturday 15 September 2012

BlogkuGambar | Koleksi Humor iPhone 5

Kalau cite sal teknologi, sape2 nak up to date je kan...nak yang terbaru, tak kira lah sal harga tu, janji dapat lebih dari orang lain. Pe yang BKB nampak skank, semua nak kejar smartphone yang paling canggih @ latest kan. Kalau kita tengok pada pasaran smartphones...memang platform android yang menjadi pilihan, selepas itu baru IOS iaitu sistem yang digunakan oleh iPhone.

Bagi android, mereka telah menggunakan Jelly Beans, kira nie android yang paling terbarulah & bagi iPhone pula IOS 6..so skank 2-2 dah update kan. So BKB rasa kalau android nie kita lebih tumpukan kepada Samsung kerana android lebih dikuasai oleh Samsung. BKB tau, korang mesti pernah dengar kejadian saman di antara Apple & Samsung kan...kes tersebut telah dimenangi oleh Apple, kalau tak silap BKB ia mengenai pattern yang digunakan oleh Samsung sama dengan iPhone, kira Apple nak claim lah, kan diorang kira smartphone pertama...tapi seingat BKB...model Dopot mereka smartphone pertama lah...atau de gak orang panggil PDA, selalunya untuk orang bizz lah.

Bagi BKB lah, iPhone tak layak mendapat smartphone of the year coz tiada peningkatan atau menyebabkan orang teruja ingin memilik iPhone 5, perkara yang paling gagal bagi BKB ialah design iPhone 5, lum ni memang BKB dah tau yang iPhone 5 lebih panjang dari yang lum nie, tapi tak lah sangka camni bentuknnya..kira design lah paling gagal, kalau bungkusan tak cantik susah orang nak beli wooo hihihi. So macam2 pic mengenai iPhone 5 telah  dibuat...macam KLCC pon de hihihi...tengok lah ye kat bawah.


 Tak tau nak cite hihihi




 Iphone 4 - iPhone 7, dah macam berus gigi je


Nanti tak payah nak wat folder, semua letak luar je hihihi


 Yang ni boleh main lawan2 pedang..."ko masuk Samseng, aku potong kepala".


 Zaman Bruce Lee memang dah de ke iPhone ke, kira boleh jadi senjata lah ni...haiyakkkk


 Tak de yang macam KLCC ke, berkembar hihihihi


Rasa model iPad maybe camni gak, panjang sangat jadi iBoard


Sebenarnya ni lah sebab sebenar iPhone 5 design camtu, xyah nak tarik ke atas & bawah


p/s: Setiap benda de sebabnya...korang ingat senang ke nak design sesuatu nie...

No comments:

Post a Comment