Wednesday, 11 January 2012

Penyanyi Girls Generation Tukar Jantina

BKB pon terkejut bila tau sal nie....ramai awek-awek Malaysia nie xpuas hati bila artis mereka yang kiut miut nie bertukar jadi lelaki sejati...yelah berubah memang tahap drastik lah,siap de jambang lagi...ramai kot yang terkejut. Masalahnya bukan sorang ahli je bertukar tapi semua....tapi setahu BKB lah penyanyi kumpulan nie perut diorang kempis kan hihihi....tapi bila tukar jantina jadi buncit plak perut tu...memang kesan lepas pembedahan ehhhh....xjadilah BKB nak wat pembedahan kalau perut jadi boroi hahahaha.


BKB tengok lepas diorang wat pembedahan cara tarian lagi rancaklah....posisi pon makin mengancam...tergoda BKB tengok....nasib bek BKB nie baik orangnya hahahaha....jangan risau,suara diorang tetap bez cam dulu cuma fizikal badan je berubah sikit....nanti korang tengok video nie taulah camne cara tarian diorang...rambut diorang pom lagi cantik....confirm peminat K-pop & J-pop xkecewalah tengok video nie...nanti download wat koleksi ye....time boring leh lah layan huhuhu....mempersembahkan Dad's Generation hahahahaha... 


2 comments:

  1. nak share .. haha , klakar .. :D

    ReplyDelete
  2. Hihihi....leh sgt...ni salah seorang peminat Dad' Generation ke kuiii...kuiii...

    ReplyDelete