Saturday, 3 December 2011

Indonesia, Ibu Bangga Berzina Dengan Anak

Dunia...dunia....dunia.....sedih plak BKB tengok video nie...dah macam tengok video ibu ayam dengan anak ayam plak...bukan manusia yang cakap...tapi binatang. Sumbang maharam nie lah paling teruk BKB dengar,mana sanggup seorang ibu nak bersikap macamnikan....lebih2 lagi anak sendiri. Mana2 agama pun xkan benarkan perlakuan macamnie,yang xboleh BKB nak terima,di Indonesia mereka jadikan sebagai talkshow plak sal nie...boeh mereka menganggap ia sebagai jenaka.

Mesti korang terfikir,kenapa de benda macamnie di Indonesia...kan media massa duk cakap yang Indonesia adalah negara Islam terbesar di dunia,lebih2 lagi U.S yang iktiraf sal ni,korang nak tau kenapa coz U.S nak kita berfikir yang Indonesia sebagai sebagai negara Islam dan ini secara xlangsung menganggap Islam mengamalkan sexs yang hina macamnie....nampaknya rancangan mereka berjaya....di Indonesia mereka boleh berkahwin campur...campur antara agama,kristian dengan Islam...isteri kristian...suami Islam...itu benda biasa kan sana,dan kubur disana pon boleh dicampur...satu kawasan kubur ubntuk semua agama....kita sebagai Islam....kubur yang orang Islam bunuh diri pun agama xbgi bercampur dan ditanam diluar kawasan kubur Islam....ni pe lagi bercampur dengan agama lain.

Kalau tengok pada percakapan diorang,korang mesti ingat yang diorang beragama Islam kerana mereka ada sebut Alhamdulilallah yang selalu disebut oleh umat Islam,tetapi di sana,ia adalah ungkapan yang biasa bagi mereka,perkataan Allah yang digunakan sebagai Tuhan bagi umat Islam pun diorang gunakan juga walaupun mereka selalu menyebut Jesus sebagai tuhan mereka....ini sebab perkahwinan campurlah....semua benda mereka akan campur dan menjadikannya seperti satu agama baru.

Korang tengoklah sendiri video nie...cuba fikir...begitu jijiknya sifat manusia skank....dan selepas tu cuba Istighfar banyak supaya kita xtergolong dalam golongan macamnie...

p/s: "Saya xberzina dengan orang lain....berzina dengan anak",ni statement ibu binatang.

2 comments: