Wednesday, 26 October 2011

Cara Mendapatkan Kad Merah Dengan Mudah

Pesakit: salam doktor, sy xpergi kerja arini so nk 'MC' coz demam!!

Doktor: jangan kau jejak klinik aq, kau berambus sekarang!!!


Pesakit: kenapa lak?? Ape salah saya doktor??


Doktor: sbb aq 'MU' !!


Pesakit: ..????



Sabor ye sabor,ni BKB copy paste je tau hihihi....yelah sape lah y kreatif sgt wt cite nie,panas lagi nie ala-ala kerepok lekor nie tau. Sebenarnya BKB xlayan pon liga omputih nie,klu Liga Malaysia BKB layan gaklah & BKB dgr tiket bagi fan Terengganu dpt diskaun 50% tp rsa xadillah kt fan N.9 kan huhuhuhu.....hobin jang hobin.Masa game MC vz MU nie BKB secara xsengaja tertengok game nie...masa lapor sgt g lah lepak kedai mkan,tutt...tuttt...rmai plak tengok org duk lepak,rupa2nya de game mlmtu.

Tapi BKB pelik gak cz msatu de mcm2 jenis team plak diorng pkai,Liverpool de,MU de,Arsenal de,Barca pon de...nie game rugbi ke bola sepak hahahaha....tgok kt skrin tv rupa2nya game MC vs MU rupanya,npe plak de team lain....Oooo....diorang datang nak Boooo...je tp mmg patut kna booo pon,smpai 6-1 kna tu,BKB bukan layan bola masatu tp layan nasi goreng paprik je hihihi..BKB de dgr cite gaklah y diorng kalah cz diorg dpt kad merah sorang(alasan semata2).

Video nie mmg bez,leh lah klu mana2 pemain bola nk applikasikan,cara mendapat kad merah dengan mudah dan cepat hahahaha...pe-pe pon layanzzzzz.
 p/s:i xsengaja tau hahahaha

No comments:

Post a Comment