Wednesday, 5 October 2011

Bidin (Beat it)

Hahahahhaha.....adui sakit perut BKB dengar lagu nie,dah lama dah tp BKB tiba2 teringat sbbtu cari balik, nasib bek de lagi...tp lagi ni kan MJ yang nyanyikan lagu asal, masa mula2 tersebarnya kematian die macam2 spekulasi kuar,sebab pe die mati, camne die mati,adakah secara tidak sengaja atau sengaja, BKB xpasti kes nie dah selesai ke lum lagi.
Tapi BKB sedih gak bila de yang kata lum die meninggal de mcam interesting kt agama Islam, tetapi xtau lah die sempat @ tidak masuk agama Islam....tp BKB tgok aritu, family die pon ramai yang masuk Islam kan....tapi semua tu terserah pada yang Atas.
BKB tengok kebanyakkan keturunan negro nie lebih berminat trhadap Islam walaupn diorang lum  ni agama lain,mcam Mike Tyson...skank die mmg betul2 beragama Islam..kita smua nie apa2 pn perkara yang kita buat mesti pergi kepada-Nya jg.
Layan jap lagu si Bidin nie hehehe
p/s: bertuah orang bernama bidin ni hihihi

No comments:

Post a Comment