Tuesday, 5 July 2011

Bersih & Kotor

Sekarang nie dah bising sal bersih lah, semua pakat nak pergi walaupon sesetengah tu xtau pe motif ia dibuat. De lah y ikut member, de y ikut awek @ pakwe, kalau boleh korang tau lah pe sebabnya ia dibuat.Demokrasi,revolusi dan last skli tergigit gigi lah korang, klau korang tau pe makna & sebab ia dibuat korang leh sokong & klau ia memberi keuntungan kat korang,baik korang pergi tp klu ia juz untuk suka2 dan kadang2 ia sudah menjadi trend bagi sesebuah negara baik korang lupakan je.
Sebagai pemimpin pon sepatutnya cuba mendengar pandangan rakyat, myb rundingan secara baik dapat dibuat, berdialog dan cuba dapatkan kata sepakat dan jawapan yang dikehendaki oleh pihak y ingin membuat sesuatu perhimpunan. Jangan cuba mengambil jalan yang boleh mengakibatkan lebih buruk dan mendatang kesusahan lebih banyak pihak.Coz pihak y bertanggungjawab itu mempunyai sebab knpa mereka ingin melakukannya,so bagi kedua2 belah pihak,buka minda dan cari lah jalan, lagipon kita ada Raja,Raja yang Berdaulat.
Blogburuk suka giler vdeo nie,tp yang last tu korang xyah ambil kisah sangat,y penting enjoy.
p/s:korang dah daftar mengundi belum nie hehehehehe, undi lah penentu msa dpn negara(mlmni berpatriotik c kit huhuhu)

No comments:

Post a Comment