Tuesday, 14 June 2011

Kulit ku gebu

tajuk post pon Blogburuk tengok mengancam giler....euwwww...sape yang xnak kulit yang gebu dan licin kan...fuhhh...idaman setiap wanita kot. Tapi skank Blogburuk tengok lelaki pon de gak jaga kulit2 nie, lebih2 lagi
kulit muka...baru hensem dan mengancam siot hahahaha....selalunya yang jenis maskulin lah macamnie, orang cakap pe,metrosexual kot...kalau silap tolong betulkan ye hehehehe.Yelah Blogburuk nie biasa2 je...nak cakap hensem pon x, manis tu de lah huhuhu(tangan kat dada sambil congakkan kepala).
Zaman skank kalau de lelaki camtu jangan plak korang cakap gay ke,tertukar jantina ke coz memang de camtu pon,kadang2 beli alat untuk jaga penampilan diri lebih dari mak die hehehehe....tapi bagi Blogburuk penampilan diri nie penting, xkiralah dari segi kulit muka ke, pakaian ke janji benda tu orang len tengok suka dan selesa walaupun habis be rat2 atau beriban2 pon(de ku kesah).
Tapi semua tu jangan lebih2 sangat, lelaki ke perempuan ke jangan sampai membazir.....lebih2 lagi perempuan(tiada diskriminasi di sini ye), nak beli bedak 1 pon sampai ke luar negara, cakap kat Malaysia nie xde hehehehe....yang murah2 nie xsesuai dengan muka I,nanti merah2 dan mengelupas tau....euwwwww.Kalau Blogburuk de awek camtu baik Blogburuk surrendr cepat2,xterlayan Blogburuk....boleh bankcrap huhuhuhu....tapi tu lah pasal...kite sebagai manusia nak jadi cantik dan nak tengok benda cantik....jadi berpada2 lah dalam berbelanja nie.
Blogburuk dah guna...memang jadilah macam video ni tunjuk...selembut bayi gitu

No comments:

Post a Comment