Sunday, 12 June 2011

Jangan bersedih dan berduka

Malamnie Blogburuk tengok ramai member Blogburuk punya status kt FB sedih je, yang lelaki sedih coz awek minta putus cakap kurang bagi kasih sayanglh,kurang bagi perhatian 120% lah,kurang jumpa die lah dan yang xboleh blah kurang bagi duit bulan2,ko ingat korang dah kahwin ke nak bagi nafkah ishhhh....ishhhh...(geleng-geleng kepala)...kalau Blogburuk dapat awek yang jenis materialistik bombastik nie Blogburuk dah sepak jauh2,pe kes nak couple ngan orang camni.
Yang member Blogburuk yang perempuan plak ckap yang pakwe diorang minta putus coz yang diorang selalu kongkong lah(ingat nie anjing ke nak kongkong tulang), lepastu alasan sama je dengan yang kat atas....ishhhh...ishhhh...(sambil angguk kepala), yelah...bagi Blogburuk,lelaki ke perempuan ke xde bezanya...tapi de gak beza hehehehehe.....kalau korang cakap perempuan nie jenis setia, lelaki pon pe kurangnya...de gak yang setia.....nak cakap lelaki nie lebih romantik, perempuan pon de gak romantiknya....dan kalau bab2 negatif nie semua xnak mengaku,kalau baik nak je mngaku cepat2 kan....tapi tu lah manusia...ironinya sama je cuma acuan dan nak luahkannya berlainan....perempuan de caranya dan lelaki pon de caranya yang tersendiri....pesan Blogburuk....memahami pasangan kita adalah penting...kerana apabila kita sudah memahami tiadalah perbandingan tersebut......:-)

No comments:

Post a Comment