Sunday, 12 June 2011

Kenapa ada tambang murah untuk flight?

Sape yang pernah naik flight, sila angkat tangan....mesti ramaikan...ok jatuhkan tangan anda hehehehe...entry nie berkenaan dengan tambang murah untuk tiket flight,mesti korang pon nak yang murah kan......nak tunggu bila ye de promotion hehehehe....ala xyah tipu lah, Blogburuk faham orang macamni, bukan kedekut tapi xsuka membazirkan huhuhuhu.....skank Blogburuk dah tahu kenapa tambang flight tu murah, rupa2nya de udang di sebalik mee, sebab tu murah kot.
Dalam video nie nanti korang taulah kenapa boleh jadi murah tapi Blogburuk kalau boleh xnak lah,nyawa kita nie leh guna sekali je, xde nak refill atau update yang baru, ingat nie antivirus ke nak update.....so kalau bab2 nyawa nie Blogburuk xnak kompromi sangat....naya beb....nak gak rasa kahwin nie camne hahahaha....So sayangilah nyawa anda....
video

No comments:

Post a Comment