Thursday, 9 June 2011

Buta tapi bijak

Rezeki ada dimana-mana, tu je Blogburuk boleh cakap. Coz ada budak perempuan yang bernama Alexia Sloane dari Cambridge ni hilang penglihatan dia masa berumur 2 tahun.kerana didiagnosis ada barah otak, 2 tahun beb....kalau Blogburuk dah rasa nak give up, dah la kecil lagi masa tu,tu sebab Blogburuk syukur sangat Allah bagi Blogburuk cukup sifat sampai sekarang.....Alhamdullilah. Tapi budak nie xmudah give up huhuhuhu, die telah belajar banyak bahasa iaitu Perancis,Sepanyol,Inggeris dan Mandarin(Blogburuk pon belajar gak mandarin tpi xpandai....wo ai nie boleh la c kit hehehehe).
Ishhhh.....melalut plak Blogburuk nie,skank nie budak nie tengah nak belajar Bahasa Jerman plak...uishhhhhh...tercabar den macamnie....,tapi satu je Blogburuk suka pe yang dia cakap.
"Tiada apa-apa yang boleh menghentikan saya",pe2 pon Blogburuk harap die akan berjaya setiap benda yang die ceburi nanti, macam peribahasa...tuah ayam nampak di kaki,tuah,jebat dan lekir ke,sape yang tau kan....chaiyokkkkkk....
Video nie xde kena mengena dengan Alexia Sloane tapi macam Blogburuk cakap...tuah sape2 pon xtau kan

No comments:

Post a Comment