Tuesday, 14 June 2011

Berapakah nilai sayang kamu kepada emak dan bapa kamu?

hukkk....hukkk...sedey plak Blogburuk nak post sal tajuk nie....Blogburuk nak tanya korang,sayang x korang kat parents korang, banyak mana korang....de sayang macam Blogburuk sayang kat parents Blogburuk x.
Bagi parents yang sudah tiada,xkira lah mak ataupun ayah....korang sedekah lah al-Fatihah coz tu lah yang benda yang korang boleh wat untuk masa skank....cerita sal nie Blogburuk teringat plak sal tanah runtuh kat umah anak yatim....diorang macam sudah jatuh ditimpa tangga....tetapi kita xtau mesti de hikmah sebaliknya kan coz pe yang Allah wat ke atas seseorang tu mest de sebab dan hikmahnya.....Blogburuk juga ucapkan takziah dan berharap diorang pon tabah dengan dugaan yang diberi oleh Allah.
Blogburuk dan juga korang yang bertuah tu juga perlulah bersyukur kerana tidak ditimpa dugaan macamtu....yelah de gak orang yang tidak dapat tahan dugaan nie....sampai de nak bunuh diri....ishhhh....ishhhhh...insaflah....kalau seseorang tu mendapat musibah, cuba cari jalan penyelesaian coz setiap masalah de jalan penyelesaiannya....pe2 pon ingat Allah....
Blogburuk tengok video nie lah yang Blogburuk menangis....hukkk...hukkk...nak tisu.

No comments:

Post a Comment