Saturday, 23 February 2013

BlogkuVideo | Beruk Bersenam

Binatang kalau diajar benda yang sama dari kecil memang akan ingat sampai bila-bila. Macam lah beruk atau monyet, panjat pokok dan petik buah kelapa tu diorang pandai kerana telah diajar,ingat monyet dan beruk dalam hutan tu hari-hari petik kelapa ke hihihi.



Tapi macam mana kalau monyet atau beruk ni bersenam, kalah manusia...malu BKB tengok, betapa rajinnya diaorang bersenam. Tak hairanlah kalau nanti,bila monyet tu dah berotot-otot...die pula bagi arahan kat tuannya panjat pokok kelapa hahaha. Tengok dan belajar.

video

p/s: majulah beruk untuk pokok kelapa

No comments:

Post a Comment