Sunday, 29 January 2012

Gambar Pemalas Yang Paling Malas

Kalau dah malas xboleh nak buat ape dah...semua benda die bagi alasan,nasib baiklah BKB nie kategori orang yang rajin(sedang angkat bakul sendiri). Korang pon kalau dah malas sama je perangai macam kat bawah nie, xyah nak tuding2 kat orang lain...cuba pilih korang de x kategori kat bawah nie hahahaha...kadang2 teknologi boleh menyebabkan kita malas...xpercaya...dari nek basikal kita naik moto lepastu try nek basikal balik....confirm malasnya kan hihihi...lumrah alam.


"Ada aku kesah,janji dapat duduk,makcik belakang tue dengki la tu,die xde kerusi"


"Kiri kanan kiri kanan kayuh lagi,kiri kanan kiri kanan kayuh lagi"


"Mana nie nasi lemak,air mineral pon dah de,y penting nasi lemak tu,dah lapar nie coz penat duduk"


"Kejap2 kol...kejap2 kol, malas dah letak lam poket seluar,lekat kat telinga je lah....cepat lah kol"

"Aku nk gi carwash lah nie,sebabtu xcuci semua salji ni,bkn sbb malas ye"


"Dulu cita2 makcik nk jdi pelumba F1,tp dah terkubur,so nie je lah y makcik mmpu bawa"


"Ooooii...org atas,mai la nak lumba...hadiahnya 3 choki2,de bran"


"Aku nek ikut escalator nie coz kalau ikut tangga nnti kurus,so untunglah y jaga fitness aku nnt cz aku dh slim"


"Kami adalah mangsa keadaan bg manusia yang malas"


"Aritu gua ajar skill berdiri,arini gua ajar skill duduk plak"


"Tuan aku nie ingat aku gerak guna gear ke,pndai2 die je bwa jejalan guna keta"


"Makkk...laju lagi makkk....laju lagi...yeahhhh"


Nie BKB xtau nak ckp pe,nie skill ke malas,korang rasa?

No comments:

Post a Comment