Sunday, 11 December 2011

Gambar Yang Stress

Arghhhhhh....stress...tertekan...rasa down giler....xtau nak watpe, tu lah benda yang korang rasa kan kalau dah betul2 tertekan. De setengah tu tertekan coz pelajaran...pe yang xstudy lagi,exam dah nak dekat...banyak lagi xcover...assigment pon banyak...dengan FYP,thesis,desertation...semua nak kena siapkan (BKB leh giler kalau kena camni hihihi). Tapi yang dah kerja pon banyak gak masalah, masalah dengan tempat kerja,kerja yang berlambak...officemate beli keta @hp baru pon stress gak hihihi....bos gatal lah...macam2 lah. Tapi tu lah, kita kena pandai tangani masalah tu, bagaimana dan macamana korang yang tentukan.

Nie BKB nak tunjukkan pic yang menunjukkan korang stress dan benda boleh wat korang lagi stress hihihihi..



























p/s: Sabo je lah ayah die cakap

No comments:

Post a Comment