Friday 3 February 2012

Perempuan Pose Gambar Dengan Pelbagai Posisi Mengancam (18SX)

Perempuan adalah ciptaan Allah yang teramat mulia, hiasan dunia yang amat bernilai...kenapa BKB cakap macamtu kerana syurga dibawah tapak kaki ibu...kenapa BKB cakap macamtu kerana Nabi Muhammad pernah bagitahu yang ibu @ perempuan lebih mulia daripada bapa @ suami sebanyak 3 kali ganda...3 kali Nabi Muhammad ulang...ibumu...ibumu...ibumu...baru kali ke4...bapamu yang seorang anak patut lebih hormati.

Begitu mulia darjat Allah bagi untuk seorang perempuan tapi kalau dah perempuan tu sendiri xdapat jaganya...Waallahalam...Kita tengok skank, pelbagai kejadian berlaku,rogol,bunuh dan bakar...sudah menjadi 1 trend. Dulu kita ingat benda nie hanya terjadi di negara luar,bukan Malaysia...Malaysia negara aman,sopan dan warganya lemah lembut. Rogol tentunya perempuan, yep...kejadian seperti ini memang xboleh salahkan perempuan 100%...2-2 kena bertanggungjawab...lelaki @ perempuan sekalipun, tapi kalau perlakuan sudah memberi jalan untuk melakukannya macamne...adakah salah lelaki juga.

Hihihihi...stop dulu bercakap benda2 serius nie...BKB taip pon dengan muka serius gak tau hehehehe...korang mesti dah tengok macam2 posisi perempuan pose kan...lebih2 lagi kat FB....nie BKB nak letak teknik pose yang perempuan selalu aplikasikan untuk gambar2 diorang....camne kalau BKB wat camnie....de aku kesah hahahahahaha.....BKB akan letak berdasarkan carta BKB @ pilihan yang BKB rasa paling mengancam dari 1-9....auuwwww. Seorang pelakon amatur lelaki dipilih untuk meniru aksi ini hahahaha.

1. Mulut Itik(sorry itik,saya tau awak malu org anggap awk camtu)



2. Punggung Tertunggeng(kalau seksi xpe,nie de y cam sekeping pon de ati nak wat)




3. Lidah Senget(lidah nie boleh adjust,nak senget kiri ke kanan)




4. Angkat Peace Yang Macam Minta Penampar




5. Buat Muka Kiut Macam Minta Kasut( teknik ni agak susah kerana memerlukan lesung pipit kat dagu)




6. Pandangan Langit (teknik ni pon agak susah kerana pandangan mesti ke atas dlm 127.5 darjah)




7. Salam Perkenalan( BKB kena xxx pic ni coz 1 jari die telah kudung)




8. Sejenis(kalau lelaki yang buat mcmnie confirm ramai y muntah hahaha)





9. Pandangan Xde Kepala(ni lagi xfhm,ambik pic bahgian dada.knp xambil bwh ketiak je)




p/s: De bantahan x dari kaum Hawa...ke de penambahan hihihi.

4 comments: