Sunday, 16 October 2011

Iklan Termahal Di Dunia

Selalunya kita selalu tengok sesuatu iklan yang iklan disampaikan kadang2 menggunakan effect yang banyak, ini adalah bagi mendapatkan kualiti yang tinggi,kadang2 harga sebuah iklan lebih mahal dari sebuah cite....huhhhhh(nanti iklan je lah wt msuk kt pawagam klu cmtu). Ada juga sesetengah iklan menggunakan terlalu ramai pelakon walaupn iklan tersebut hanya beberapa minit, de juga yang mengambil pelakon yang terkenal yang menyebabkan iklan tersebut kos yang tinggi.
Kadang2 untuk mendapatkan hasil yang berkualiti dan tanpa menggunakn effect yang banyak pun menggunakn kos yang tinggi,so len kli klu tengok iklan xde yang menarik dan pic cam kuno je,jangan nak komen cz mayb ia yang termahal.
Contohnya iklan ini, bagi menyiapkan iklan ini,ia memerlukan berpuluh2 kli cubaan bagi mendapatkan ia hanya kebetulan, mungkin masa yang diambil yang menyebabkan ia mahal, yelah smpai berpuluh2 kali myb de smpai seratus kot,tapi BKB rasa yang paling penting bila tengok iklan nie ia nmpak sgt kretif....pe2 pon memang cun hihihihi....last2 dpt keta sebijikkan.
p/s: Keta tu penting hehehehe...

No comments:

Post a Comment